Re: paar vragen

Piet Molema wrote:
Erik,

Ik heb verwezen naar mijn site Wegwijzer genealogie > (Oude)
beroepen. Het wijst je de weg naar sites waar het te vinden is.
Daaronder staan nl. diverse links naar sites met info over oude
beroepen. Op de site Beroepen van toen staat dat wel degelijk vermeld.

Door gezondheidsproblemen ben ik er nog niet toegekomen andere
tellers op mijn site te zetten.

Excuses Piet. Ik was gaan kijken naar "beroepen database" in de gedachte dat
je daar zelf een lijst had opgemaakt van oude beroepen en daar stond
aardwerker niet bij. Ik begrijp nu dat het gaat om een verzameling links.
Overigens sluit ik me aan bij de wensen van Jan en vind ik je website
eveneens van prima kwaliteit.

--
Met vriendelijke groeten,
Erik Zwysen, Antwerpen.