Re: Aldfaer / saven en verzenden per e-mail van grafische voorstelling van kwartierstaat van een persoon

Carl Van Houche schreef:

Hallo,

Weet iemand die wat meer ervaring heeft met het gebruik van Aldfaer of
het
mogelijk is een grafische voorstelling van een kwartierstaat van een
persoon
te saven en te verzenden per e-mail.

Alvast bedankt bij voorbaat.

Carl
Beste Carl,

Hier onder een verklaring hoe U het moet doen. H.G. Paul Kruijer ( van
downunder)
- open aldfaer en ga naar de stamvader
- open nageslacht tekst op de balk dat krijg je een parenteel
- klik rechtsboven het vierkantje oftewel opslaan aan
- je krijgt dan een venster en boven in de venster zoek je een file op
waarin je deze wilt opslaan bv documenten
- daarna op de onderste regel de bestandsnaam invoeren bv parenteel Kruijer
- daarna opslaan intikken
- vervolgens aldfaer verlaten en het bestand opzoeken in documenten
- dat opgezochte bestand aantikken en vervolgens
zie je het parenteel voor je
- daarna rechtsboven bestand aantikken
= dan zie je verschijnen microsoft words for window
- dat tik je aan en san staat het in het words
- dan kan je dit bestand per I mail verzenden

--
Dit bericht is geplaatst via http://www.stamboomforum.nl/ het
discussieplatform voor genealogie

.

Relevant Pages

  • Re: probleem gezin
    ... Het is misschien mogelijk, dat het gaat om verschillende Doopdatums van een tweeling? ... Het probleem is juist dat 2 in 1 maand niet kan en dat er dus een andere oplossing moet zijn, die Ineke misschien over het hoofd heeft gezien of die niet duidelijk is. ... Heeft iemand misschien weet van een genealogie Wiegman, waar een oplossing is te vinden? ...
    (soc.genealogy.benelux)
  • [GEN-BENELUX] Re: Het Archiefforum
    ... Ik krijg de indruk dat de moeite die Eric Hennekam zich getroost om de ... keer per week een e-mail die bomvol informatie zit. ... Ik waardeeer het zeer dat hij zijn tijd en kwaliteiten inzet om mij en ... Misschien is het als compromis mogelijk dat Eric zijn nieuwsbrief ook naar ...
    (soc.genealogy.benelux)
  • pers: (Nederland) Profiel nieuwe rijksarchivaris
    ... Onder Nederlandse archivarissen is enige consternatie ontstaan over de betrekking van een nieuwe algemeen rijksarchivaris. ... De KVAN vindt het niet kunnen dat wordt gezocht naar een autoriteit op het vlak van geschiedenis en cultureel erfgoed, terwijl affiniteit met de archiefsector blijkbaar slechts van secundair belang is. ...
    (soc.genealogy.benelux)
  • Re: familiearchief
    ... Wie heeft er suggesties voor het opzetten van een ... familiearchief of weet links naar sites waar staat hoe ik dat moet doen. ... In het bijzonder ben ik op zoek naar een praktisch systeem om mijn ...
    (soc.genealogy.benelux)
  • Re: Heraldiek en hedendaagse wetgeving
    ... tot het voeren van een wapen, ... Alhoewel registratie van een wapen in Nederland geen wettelijke ... Behalve hopen op integriteit is er dus weinig dat gedaan kan worden ...
    (soc.genealogy.benelux)