Re: Haperende werking van de nieuwsgroep

On Thu, 03 Aug 2006 17:45:10 +0200 our friend René Wassenaar
organization: wrote :

Op 3 Aug 2006 07:52:51 -0700, "Richard Keijzer" <ristcard@xxxxxxxxxxx>
schreef:

Er zijn vast nog wel meer ergernissen, maar deze zijn voor mij de
grootste. Vooral het gebrek aan wat in België zo mooi de mutualiteit
wordt genoemd vind ik storend.
Ik heb nu mijn mening naar voren gebracht, maar wat denken jullie
ervan?

Ik deel je mening, ik heb al deze zaken ook aan den lijve ondervonden.
We zullen ermee moeten leren leven, we kunnen onze medemens niet
veranderen. Ertegenover staat dat ik in al die jaren dat ik deze
nieuwsgroep frequenteer een hoop positieve ervaringen heb gehad, deze
prevaleren bij mij.

Ik denk ook dat uiteindelijk de positieve ervaringen het winnen van de
ergenissen. Ook de leunstoelgenealogen verdienen een plaats. Maar op
zijn minst een algemeen bedankje voor het opzoeken en beantwoorden van
de vraag is toch niet te veel gevraagd. Vaak zie je nooit een reactie
meer op een gegeven antwoord.

Nu we het er toch over hebben. Een van mijn ergernisjes, zijn
top-posters die nog te lui zijn om even te lezen wat voor extra oude
zooi als bijv. anti-spam commercials en vaak veel te lange signatures
van hun voorgangers onder aan hun bijdragen bungelen. Het moet toch
een kleine moeite zijn om die het bericht even netjes te editen.

Gegroet
Rob Kuijsten
.

Relevant Pages

  • Re: Leeshulp 1550
    ... jij verwacht dat je namen leest, ... Inhoudelijk kan ik deze acte ook nog niet goed volgen. ... In dit stuk wordt hij genoemd met zijn tweede vrouw Jutta, met wie hij in 1549 is getrouwd (aldus het trouwboek Deventer). ...
    (soc.genealogy.benelux)
  • Re: SEP 1876-1939, uit register van Ruchpen
    ... Wat het allemaal niet los maakt. ... Ik heb inmiddels van verschillende mensen ... dan kun je er ook nog niet veel mee. ...
    (soc.genealogy.benelux)
  • Re: Het Archiefforum
    ... eenvoudig omdat het in principe niet nodig is om lid te zijn en in te ... Ik gebruik deze onafhankelijke ongemodereerde nieuwsgroep al jaren als ... Het bijkomende voordeel is ook nog dat er een prima FAQ van ...
    (soc.genealogy.benelux)
  • Re: De maat is vol
    ... kilometers heb moeten reizen waaronder ook naar Duitsland werden ... Ik kan de reden van jullie wel begrijpen, want ik zie ook steeds meer ... Heb ik de gegevens dan in huis, dan trek ik het altijd na of de ...
    (soc.genealogy.benelux)
  • Re: [GEN-BENELUX] Wat vind je van deze discussie groep?
    ... Ook als archivaris maak ik er graag en dankbaar ... Het bevat waardevolle informatie voor studiezaalmedewerkers en ... er zijn momenteel 143 leden van de mailing list die elke ... Ik ga er evenwel van uit dat steeds meer mensen deze berichten via Usenet ...
    (soc.genealogy.benelux)