Re: Haperende werking van de nieuwsgroep

On Thu, 03 Aug 2006 17:45:10 +0200 our friend René Wassenaar
organization: wrote :

Op 3 Aug 2006 07:52:51 -0700, "Richard Keijzer" <ristcard@xxxxxxxxxxx>
schreef:

Er zijn vast nog wel meer ergernissen, maar deze zijn voor mij de
grootste. Vooral het gebrek aan wat in België zo mooi de mutualiteit
wordt genoemd vind ik storend.
Ik heb nu mijn mening naar voren gebracht, maar wat denken jullie
ervan?

Ik deel je mening, ik heb al deze zaken ook aan den lijve ondervonden.
We zullen ermee moeten leren leven, we kunnen onze medemens niet
veranderen. Ertegenover staat dat ik in al die jaren dat ik deze
nieuwsgroep frequenteer een hoop positieve ervaringen heb gehad, deze
prevaleren bij mij.

Ik denk ook dat uiteindelijk de positieve ervaringen het winnen van de
ergenissen. Ook de leunstoelgenealogen verdienen een plaats. Maar op
zijn minst een algemeen bedankje voor het opzoeken en beantwoorden van
de vraag is toch niet te veel gevraagd. Vaak zie je nooit een reactie
meer op een gegeven antwoord.

Nu we het er toch over hebben. Een van mijn ergernisjes, zijn
top-posters die nog te lui zijn om even te lezen wat voor extra oude
zooi als bijv. anti-spam commercials en vaak veel te lange signatures
van hun voorgangers onder aan hun bijdragen bungelen. Het moet toch
een kleine moeite zijn om die het bericht even netjes te editen.

Gegroet
Rob Kuijsten
.