OT Re: Noord-Brabant Huwelijken

h.a. kleijheeg-meijlink wrote:

Het emailadres van Berry is niet goed, ik krijg mijn email terug van de
brabantse huwelijken, heb hem ook wel via de groep gestuurd, dus aankomen
doet hij wel.

Als eerste heeft Berry niets met het aanbod van Henny van doen (hij gaf ook alleen maar een voorbeeld uit zijn gegevens). En ten tweede is zijn adres perfect herkenbaar, maar evenals het mijne voorzien van "Spam-protectie". Die bescherming ga ik hier even niet weghalen, maar ik zou zeggen kijk eens goed naar het adres en haal de irrelevante gegevens weg.

Groeten,
Richard

--
Richard van Schaik