Re: begraaf/crematie archieven?

Hoi Machiel,
Ik weet niet uit welke omgeving je komt of waar je precies naar op zoek
bent, maar ik heb op mijn website een index geplaatst van de oude
begraafplaats in Baarn met daarbij scans van overlijdensadvertenties, foto's
van de grafstenen en ander beeldmateriaal.
Als overigens nog iemand aanvullingen of beeldmateriaal heeft hou ik me
aanbevolen.

Je vindt de site hier: http://www.stamboomvanderent.nl

Groet
Eric van der Ent

--
Geinteresseerd in familienamen Van der Ent, Jansen, De Ruiter, Bouwman, Van
Zijst, Van Diermen en Koenen. Zie mijn website:

.