Re: [GEN-BENELUX] Re: Kan een GIN nuttig zijn?

Don Arnoldus wrote:
Hoezeer ik ook je pleidooi voor 'meer vrijwilligers aan 't transcriberen' begrijp, de motivatie en kennis bij de meesten zal ontbreken. Dat zal dus nooit een leger worden. Oud Notarieel en Gerechtelijke archieven is echt stuff voor diehards... (denk ik).

tsja, of ik dan motivatie en / of kennis zou hebben ...... laat ik in het midden. Maar zeker tot zo'n 1650 zijn deze notarieele akten afhankelijk van het handschrift eigenlijk best goed te begrijpen. Let wel 'Notarieel' is echt niet mijn vak, dat is meer in de 'Natuurkundige / Chemische' richting (Biochemie, je kan het bijna overal onder plaatsen!.

groet,
Richard

--
Richard van Schaik