Re: Gezocht te Waalwijk/baardwijk cq. Elshout

Da's nou krek wat ik zocht.
Hier kom ik verder mee.
Bedankt Huub.

--
P.M. van Galen
pmvangalen@xxxxxxxxxxx

.

Relevant Pages

  • Re: Prosecutor: Priest lied about nuns slaying
    ... Ik heb ook gemerkt dat het steeds erger wordt in deze nieuwsgroep, ... totaal depri van te worden. ...
    (soc.culture.thai)
  • Re: Prosecutor: Priest lied about nuns slaying
    ... Ik twijfel of het woord "zielig" de houding van zulke pathetische ... Zie het antwoord dat deze rolstoelpatient vandaag ingezonden heeft onder de ... Morgen kan jij of iemand anders aan de beurt zijn. ...
    (soc.culture.thai)
  • Re: Zoeken in Frankrijk
    ... plaats heb ik niet in Nederland kunnen vinden. ... Het is mij bekend dat het in deze periode gebruikelijk is dat soldaten ... ook meetrok als het garnizoen van de man naar een andere plaats ging. ...
    (soc.genealogy.benelux)
  • Wijsbrood en co
    ... Ik zit aan een lastiger stukje van mogelijk mijn kwartierstaat te puzzelen en moet daar nog veel voor opzoeken en natrekken. ... Nu kan ik deze huwelijken allen keurig terug vinden (onder Wijsbrood), de meeste zelfs met als getuige Hendrik of Jannichje. ... Deze Hendrik en Jannichje zijn dan ook pas tussen 1714 en 1719 overleden volgens de notarieele akten. ...
    (soc.genealogy.benelux)
  • DTB Alkmaar (Digitale Stamboom)
    ... De begraafregisters van Alkmaar vertonen klaarblijkelijk grote hiaten. ... In principe staan daar alle overlijdens in. ... Richard Keijzer is enige tijd geleden begonnen deze te fotograferen, het ...
    (soc.genealogy.benelux)