Re: Het Utrechts Archief: tijdelijke sluiting studiezalen op zaterdagochtend

Hein Vera wrote:

Proefperiode betekent: hoeveel gemauw komt hierop? Zijn er werkelijk geinteresseerden in deze openstelling? Hoeveel gelazer krijg ik ermee als ik de dienstverlening werkelijk terugdraai? Negatieve krantenberichten? Etc. ook goed geplaatst: midden in de vakantie, dan is de respons altijd een stuk minder.

Ik adviseer daarom om jullie ongenoegen te laten blijken over een dergelijk vaag besluit ("een proefperiode in het perspectief van de verhuizing van het frontoffice naar de Hamburgerstraat en de herijking van de openingstijden in zijn totaliteit" bla bla bla bla bla). Bij het bestuur uiteraard!

Misschien is het wel dienstig als Kees daarvoor hier de gegevens van de afzender nog even vermeld.

Kortom, onward genealogical soldiers, to hell, fire & archives, stoere jongens, ferme knapen en mannen van stavast... laat je niet het archiefbos in sturen, want daar is niet veel te halen.

;-) Hein vera

Volkomen mee eens, ik heb er zelf natuurlijk geen last van daar vrijdag middag voor mij de enige goede mogelijkheid is (en Breda is dan b.v. dicht omdat protesten niet genoeg hebben geholpen). Maar ik kan mij heel goed voorstellen dat voor sommigen alleen de zaterdag als mogelijkheid open blijft. Vandaar hier wat adressen die ik tussen 2004 en 2005 heb verzameld m.b.t. dit archief door reacties op foute "transcripties" op hun site of hun gegevens in genlias of aanvullingen op de gegevens in het archief. Alle adressen overigens met spaties e.d. minder herkenbaar gemaakt tegen spam e.d.:
m punt vanderkaa at hetutrechtsarchief punt nl
s punt krijger at hetutrechtsarchief punt nl
n punt stoppelenburg at hetutrechtsarchief punt nl

Overigens mail at hetutrechtsarchief punt nl of postmaster at hetutrechtsarchief punt nl zal ook heel vaak werken!

Zend uw protest met redenen en ondertekening! Zonder deze zal het echt niet goed werken, maar met persoonlijke gegevens en redenen is het misschien mogelijk ......

Groetjes,
Richard

--
Richard van Schaik