Re: Macreau'nun izrael'i :-)

okeyci wrote:
vatandas schrieb:
okeyci wrote:
levent kalem schrieb:
On 3 Mart, 05:02, okeyci <oke...@xxxxxxx> wrote:
"İsrail'in işgal ettiği Filistin topraklarında İntifada'ya karşı baş
silah olarak suikastı kullandığı, ilk kez ölüm timinden bir askerin
ifadesiyle doğrulandı. 2000'de iki militan ile iki sivili öldürme
itirafı medyada çıktı

LONDRA - İşgalci güç İsrail'in Filistinlilere yönelik suikast politikası
ilk kez içerden anlatıldı. Suikast timlerinin eski bir üyesi, sekiz yıl
önce İkinci İntifada'ya karşı bir baskında iki militan ile olaya
tanıklık eden iki kişiyi öldürmelerine dair 'Breaking the Silence'
(Sessizliğin Bozulması) adlı sivil toplum kuruluşuna ifade verdi.
İtiraf, dün Independent'ta yayımlandı. Böylece İsrail ordusunun işgal
topraklarında hedef belirleyerek infazda bulunduğu ilk kez birinci
ağızdan kamuoyuna açıklandı.
Filistinlilerin işgale karşı isyanı anlamına gelen İntifada'nın
ikincisi, 28 Eylül 2000'de başlamıştı. İtiraf edilen 22 Kasım 2000'deki
olay, İntifada'nın taş atmadan çatışmaya uzanan yöntemlerin kullanıldığı
başına denk geliyor. Adı açıklanmayan eski keskin nişancı, İntifada'ya
karşı suikastın İsrail ordusunun başlıca silahı olduğunu, özellikle
Gazze'de sıkça başvurulduğunu belirtip olayı şöyle anlattı:

'Basına yalan bilgi verildi'
"Gazze'ye gönderildik. Baş hedef Cemal Abdülrezzak adlı militan amcası
olan iki muhbir sayesinde Şin Bet tarafından izleniyordu. O gün
Abdülrezzak yoldaşı Avnu Duheyr ile Han Yunis'in kuzeyinde Hyundai marka
araçla yolculuk ediyordu. Yolun Yahudi yerleşiminden geçtiği kavşakta
zırhlı araçta pusu kurduk. İsrail ordusunun bir kamyonu Hyundai'yi
pusuya yönlendirmek isterken yanlışlıkla arkadaki taksinin de yolunu
kesti. Takside 29 yaşında bir fırıncı ile 22 yaşında bir öğrenci vardı.
Onları görünce tepeden tırnağa titredim. Emirle herkes ateş etti. Sadece
ben Abdülrezzak'a 11 el ateş etmiştim. Ben durdum ama diğerleri devam
etti. Mucize eseri sadece taksici kurtuldu. Üsse dönünce komutan
başbakan (Ehud Barak), savunma bakanı ve genelkurmay başkanının
tebriklerini iletti. Ordu basına yakalama operasyonu yapıldığı,
Abdülrezzak'ın ateş açma girişimi üzerine yanıt verildiği,
taksidekilerin de Fetihliler olduğu bilgisini verdi."
Tutuklanmaması için kimliği gizli tutulan, şimdi 30 yaşlarındaki eski
asker, hala psikolojik sorunlar yaşadığını belirtti. (Independent) "

birtanede Almanya aleyhinde yaz bakayım.
yiyormu.

Bakalim yiyor musun :)

ah alamanya alamanya, ben gibi damat bulaman ya

olmadi mi?

peki söyle deneyelim o zaman: Ah alamanya, ittihat ve terakkicileri kullanip osmanliyi dagittin, simdi ergenekonculari kullanip TR'yi dagitacan ha? Nah dagitirsin.

Gene mi olmadi? Yav sana da koca begendirmek zor be lavanta :-)

Peki, söyle diyelim de senin orospu ruhun da tatmin olsun: ah alamanya, senin de a.q. :-)

Bak vallahi tüm alaman tekellerine siyirtip raf'ci durumlarina düstüm, yeter artik sekerim :-)

Hablemitoğlu ndan bahset mesela.

Ha, onu rahmetlinin hanimina soracan. Hatunun ADD'den neden ayrildigiyla iliskili bi seyin seysiymis.

Siz de karar verin artik canim, altin davasina alamanlar mi götürdü (taseron: ergenekon kirintilari), yoksa köstebek davasina feti-yeticiler mi...? (taseron: ergenekon)

Dii mi ama? :-)

BND kahvesinde biraz zor olacak ama.

Vallahi bir zorluk var ki sen iyi biliyorsun anlasilan :-)

sen az global ibine değilsin onlarıda kandırısın:))

Seni kandirdim mi sekerim? Sorrrrry yani :-)

İstalin cok mohim adamdi....

(CIA icin tabi ahahahahahaha)

Dogru söze ne denir sekerim...

Adam börtü böcege karisali yarim asiri gecti, CIA+vatandas hala donu dolduruyorsunuz ondan korkunuza :-)

CIA mohim adam aniti dikecekmis, ABD kapitalist emperyalist sistemine yaptigi katkilarindan dolayi, omur boyu basari odulu alcakti yasasaydi badem gozlu senin annicaaan....
.