Re: Jak obnizyc cisnienie i puls naturalna droga

x-no-archive: yes

Zalek Bloom wrote:
On Sat, 22 Oct 2005 19:11:32 GMT, Kielbasa Wyborcza
<kielbasa@xxxxxxxxxx> wrote:

x-no-archive: yes

Zalek Bloom wrote:

http://www.homestead.com/bigmouthgirl/HistoryofBras.html

Sam cierpie na nadcisnie i zbyt szybki puls.

Panie Zalek, to nie jest takie proste.
Nie zawsze szybki puls idzie w parze
z wysokim cisnieniem. Trzeba to zawsze odnosic
do warunkow spoczynkowych.
Jesli ktos mowi o tym, ze po 20 minutach aoerobiku
spada cisnienie to mowi trywialne prawde.
Po prostu cisnienie spada podczas pracy miesni.
Problem w tym, ze powinno byc w normie w spoczynku,
a ono po zakonczeniu wysilku ponownie wraca
do stanu spoczynkowego czyli rosnie.
Porownywanie cisnienia spoczynkowego do cisnienia
podczas cwiczen to bzdura.
Podczas cwiczen cisnienie spada, ale przypiesza puls
I na odwrot. Ja n.p. mam troche za wysokie cisnienie
spoczynkowe, a puls niski i zawsze, nawet w spoczynku
gdy puls mi spada rosnie mi cisnienie.

A przeczytal Pan ten artykul?

Przeczytalem, ze jednoczesnie dazy sie do obnizenia pulsu i cisnienia, podczas gdy nie jest to tak prosto i spadek pulsu moze towarzyszyc wzrostowi cisnienia.

Wtedy zobaczy Pan ze wszystko jest
bardzo proste

Sie panu wydaje, na podstawie falszywych przeslanek.

i nie od Pana pomocy poszukiwalem.

Skoro zamiescil pan swoje wolanie o pomoc w tej grupie
to znaczy, ze od jej uczestnikow oczekiwal pan pomocy.
Logiczne? Logiczne. I otrzymal pan pomoc, _naturalna droga_
bez zadnych lekarstw, wylacznie sila perswazji.
.