la mudasou de la senèstro

A uno epoco la senèco ajudavo li paures.

O viscut una mudasou desempuèi: coumbat li riches (molomen amai) ço
qu'ajudo pas li paures. (Doublidessam que Segouleno Royal es
prouprietàrio d'un maset à Mougins, à coustat de Canos, al miech di
sheikh arabes)

Un eisemple de proupaus de senèstro: "Solide que se passejar en iatch
es fòrça proletarian!! e le saquet fiscal deu ajudar l'obrièr!!!

Ma respounso sario que me'n fouti qu'on doune forço i riches s'on
douno també un pauc i paures coumo ieu, s'on lis ajudo almen per
eisemple en impausan un servìci minimau à la SNCF que perdou pas lour
trabalh.

Ei pas pougut faire d'estùdis à l'atge nourmau per que cado cop qu'un
gouvernoment proupausavo de salaria lis estudiants, li sindicats
d'esquèrro diziou: "Ah nou! Chau pas douna i riches !"

Douncos se dounavo pas i riches, mas pas tampauc i paures, e
l'esquèrro franchimando èro countento.

Ieu aurio preferat qu'un estudiant riche recebèsso eitant que ieu, e
pouder faire d'estùdis à detz-e-uèit ans al lioc de quaranto. Acò
aurio chambiat ma futuro pensiou de retirat per eisemple.

Aurio chambiat també touto ma jouventut.

Mas nou, l'esquèrro es prèsto à sacrifica li paures, à li priva del
minimau decent, per refusa un pessuguet als riches.

Lou sentiment de baso de la senèstro es pas pu la soulidaritat, la
coumpassiou, es l'envejo.

Lou resultat d'acò es que li darriers pouliticians souciaus sou à
l'UMP mès pas al PS.

(Coumparatz Boutin e Mélenchon, quone es lou mai souciau ?)

Paradoxe de l'Istòrio.

.