Re: A medve, a farkas, a roka, a nyul es a csirke

On 16 Sep 2005 07:53:59 -0700, "MedvE" <laszlok@xxxxxxxxxxx> wrote:

>Ha "kapna". De mig a keresztenyek fizetnek egyhazi adot, 0,75 %-ot,
>addig a muzulmanok kozul szinte senki se - nem tagjai a sved egyhaznak.

mar hogy lennenek tagjai a sved egyhaznak?

>Igy a moske epiteset kozpenzbol kovetelik.

te biztos jobban tudod a reszleteket

>Egy vallalkozot, aki a
>malmoi mosket epitette mar tonkretettek, a muszlim kozosseg megrendelte
>a munkat, beigerte a penzt, a vallalkozo elkezdett epiteni, maga
>hitelezve az anyagot meg a munkat - aztan mikor egy arva buznyakot se
>kapott, akkor tonkrement, mindenet elarvereztek, hogy az O adossagait
>kifizesse, es meg igy is elete vegeig tobb millioval ados marad, a
>jovedelmebol csak a letminimumot tarthatja meg.

eleg nagy marha volt

>A muszlim kozosseg
>"feloszlott" nincs megrendelo aki felelos lenne. Ujralalkultak mas
>neven,

en ezt a green-kohn es bergerrel ismerem, ha nem megy a biznic
akkor ujraalakulnak kohn-berger es green neven

> most egy masik vallalkozoval folyik a munka, de az is 2 evig
>allt, mert nem kapott penzt.

nagy a Joisten allakertje

>A riportban megszolaltatott imam(?) csak a
>vallat vonogatta, es kozolte, hogy hitetlennek tett igeret nem kotelezo
>ervenyu. Na, volt is ra reakcio, gondolhatod.

asszem nem jol tudja, valami elveszhetett a forditasban

.

Relevant Pages

  • Egyszeru elet
    ... Az utravalot en nem a csaladtol kaptam, ... igazgatom tudta meg edesanyamtol, hogy perzsa volt. ... anyam meg ott dolgozott. ...
    (soc.culture.magyar)
  • mikes
    ... Franciaországból pedig 15. ... Elég a', hogy itt vagyunk egészségben. ... Mert a tengeren is ... meg nem emésztheti. ...
    (soc.culture.magyar)
  • Re: A medve, a farkas, a roka, a nyul es a csirke
    ... hogy ez egy gyakran visszatero motivum. ... >ongolt nem tudnanak rugni - es megis folyamatosan ezt teszik. ... mert igy ket madarat lehet egy kovel ...
    (soc.culture.magyar)
  • Re: vallasbuzik szemellenzoje
    ... Serra nevuben nehany rajz. ... Ha letekarod a szoveget, nem tudod megmondani melyik ... hogy addig nem lesz bekesseg mig az osszes idiota ... nazit, vad es vulgar muszlimot, vad es wannabe zsido uszitokat, ...
    (soc.culture.magyar)
  • Re: Egy szemet, aljas hazudoz genya vagy.
    ... >>>A magyar allam is fizet, a ma elo biztosan artatlanok, pedig a 400,000 ... Az ott elok nem eredeti ... Nekem, vagy gilgenya haverodnak, ... > hogy 401,000. ...
    (soc.culture.magyar)