yasak ask itiraflari

Efsun Gözlü'ye

Her hangi bir bos aninda bir kaç saniye biel olsa
düsündügün oldu mu beni hiç? Seni sevdim.. Hem de askima hiç
bir zaman, hiç bir sekilde karsilik bulacagimi ummadan. Seni
sevdim. Çevrende dolasmama aldirmadan, beni görmezlige gelmene
ragmen.

Ve her sevdigine inandigin o insanlar tüm suçu sana
yükleyerek seni terk ettigi anda içine düstügün bunalimda seni
avutacak sevgimi israrla görmezlige gelmene ragmen sevdim. Terk
edilisin tüm acisini senden çok çekerek, sana asla isyan
etmeden, kederini açini paylasabilmeyi isteyerek, basini omuzuma
yaslayip içindeki firtinalarin dinmesini bekleyerek, efsunlu
gözlerinde sakli gözyaslarini avuçlarinda toplayip kutsal
zemzem suyu gibi saklamak arzusuyla sevdim. Acilarini dindirecek,
seni teselli edebilecek tek insan olma beklentsi ile sevdim.
Varligin; bir vidanin burgularinin girdigi yerde açtigi
oyulmaz derin izlere benzer sekilde kalbimi oymasina ragmen sevdim.
Kirici sözlerine, öldürücü gözlerine ragmen sevdim... Sonuç
olarak seni ölümüne sevdim ve de severek ölmekteyim.

.