Re: Mi inventis novan serĉilon. I invented a new search engine

On 25 Sty, 21:26, Dustin Jackson <reader4eve...@xxxxxxxxx> wrote:
Mi inventis novan serĉilon: sercxilo.weebly.com
Ĝi estas nova, kaj ne tre bona, sed mi kreds ĝin estas iom bona..
Ankaŭ, ĝi havas plin ol serĉilo. Ĝi havas Ĵoutuben kaj informo ĉirkaŭ
kie lerni Esperanton. Mi bezoni opiniojn ĉirkaŭ pri, revuoj de ĝin.
Bonvolu aspektu ĉe ĝin kaj diru kio vi kredi. Dankon!
Perdonu mia Esperanton. Mi estas nova.

I invented a new search engine which only searches for information
about Esperanto. It is here: sercxilo.weebly.com  The site also has
youtube videos about Esperanto and links to places and books and such
where one can learn Esperanto. I need opinions on what people think
should be differently. It is just a small site, but I figure that I
should try to make it the best small site it can be, and that maybe by
the time I am eighteen I can have it be a ... bigger site. Thank you!

sercxilo.weebly.com

Eraroj ĝustigitaj:

Serĉi: La dua serĉilo por homoj, kiuj amas Esperanton.

Bonvolu memori, ke la serĉilo estas progresanta verko. Skribu en la
blogon pri ideoj, kiujn vi havas por la serĉilo, ke ĝi pliboniĝu.
Dankon!

Amike

Geo
.

Relevant Pages

  • Re: Esperanta agado en Rusio
    ... Nun multaj iamaj partoprenantoj preferas, ... kaj nacia lingvo. ... Mi legis ion amuzan pri la temo antau multaj jaroj. ... estis devigataj lerni Esperanton. ...
    (soc.culture.esperanto)
  • Re: "Pixel" en Esperanto
    ... > rezignu la margxenan Esperanton. ... Neniam mi persone rezignos pri Esperanto. ... Prev by Date: ... Next by Date: ...
    (soc.culture.esperanto)
  • Re: Ido kaj Esperanto
    ... Esperanton iniciatis Zamenhof, sed poste miloj da ... Tio estas simple uzi lingvon tiel, ... sed nur ekspluatadon pri ebloj. ... Mi estus kontenta, se Esperanton povus ellerni ne nur kleruloj, ...
    (soc.culture.esperanto)
  • Re: Ido kaj Esperanto
    ... Tiuj, kiuj jam instruis Esperanton al tiaj gelernantoj, kiuj regis ... Pri diligenteco nun ni ne parolu. ... Sen regi plurajn ...
    (soc.culture.esperanto)
  • =?utf-8?Q?Re:_Jara=C4=9Deco?=
    ... > certe temus pri la agxo de mi. ... > "kvarjara", kiu ja ankaux povus rilati al mi, ne nur la ... Estas tute normale inter diversnaciaj esperantistoj. ... dekomence parolas ankaŭ sian lingvon kaj ankaŭ Esperanton. ...
    (soc.culture.esperanto)