Re: Cxu vi scias pri la nunaj fekundigataj naoj ?

"Marko Rauhamaa" <marko@xxxxxxxxxx> ha scritto nel messaggio news:m3abn4wuz1.fsf@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
"Eugen Fabian" <eugen.fabian@xxxxxxxxxx>:

Mi konsentas ke vivi estas danghere. Tamen, laŭ mia opinio, la maŝinoj
malpli danĝeraj estas ĝuste la robotoj. ;o)

Kaj maŝinoj estas pli sendanĝeraj ol homoj.

Jes. Fakte, pri la sennombraj aŭtoakcidentoj malofte kulpas la mashinoj. Sed preskaŭ ĉiam kulpas la homoj, sed dirante tion ni ne multe helpas tiujn, kiel mia edzino, kiu havas teruron uzi aeroplanon por vojaĝi... Pri danĝereco de homoj, ekzemple tiuj studentoj kiuj per sia protestado malebligis ke la papo parolu ĉe Universitato en Romo. Tiuj kiuj volas protesti ĉiam nur pro la gusto de protestado ne ĉiam havas la inteligenton previdi la konsekvencojn de ilia agado. :o/

Marko

--
Marko Rauhamaa mailto:marko@xxxxxxxxxx http://pacujo.net/marko/

Eugenio