Re: APPLE x BERTILO

Bertilo skribis:
Marobin skribis:
Dum kortumaj susuroj pri la disputo inter Apple Corps x Apple Computers audigis, ke
ankau Bertilo eniros la saman kortuman batalon de tiuj du gigantaj firmaoj por defendi
sian rajton ankau uzi pomon sur la kovrilo de PMEG.
Jes, prave. Mi ec antauvidas, ke mi venkos, kaj ke poste mi havos la
ekskluzivajn rajtojn je tiu simbolo. Antauvidu, ke Makintosajn
komputilojn estonte produktos la firmao Piro, kaj ke malnovajn
diskojn de Beatles distribuos la firmao Banano.
Monkontribuoj al mia lega batalo estos bonvenaj al mia
UEA-konto "pmeg-x".

pmeg-vs.

Bertilo Wennergren <http://bertilow.com>

Manvxelo