Re: Aspektoj

"Marko Rauhamaa" <marko@xxxxxxxxxx> ha scritto nel messaggio
news:m364r4ieoq.fsf@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

> Mi ne scias la rusan lingvon, sed ŝajnas, ke la hebrea havas simetriajn
> aktivajn kaj pasivajn predikatojn.

> Tio estas _participoj_, dum mi parolas pri la _predikataj_ formoj
> (= finitivoj).

Chu vi bonvolus klarigi la diferencon inter la participoj kaj la predikataj
formoj?

> Marko

Eugenio
www.molecole.it/transitiveco/

.

Relevant Pages

  • Aspektoj
    ... Marko Rauhamaa skribis: ... ke la pasivaj predikatoj de esperanto estas fremdaj ... Kaj kion pri la ... Next by Date: ...
    (soc.culture.esperanto)
  • Re: Longegajn vortojn en esperanto ?
    ... > Marko Rauhamaa skribis: ... Kaj mi povas pravigi la senerarecon de la vorto "angllingva" per ... Prev by Date: ... Next by Date: ...
    (soc.culture.esperanto)
  • Re: Intelekta Kvociento
    ... la mallongigo "IQ" cxiuokaze estas maltauxga en Esperanto laux mia ... Kaj kia estas la ikvo de inteligenta chimpanzo? ... Prev by Date: ... Next by Date: ...
    (soc.culture.esperanto)
  • Re: Aspektoj
    ... ke la pasivaj predikatoj de esperanto estas ... Marko ... Prev by Date: ... Next by Date: ...
    (soc.culture.esperanto)
  • Re: Internacia Televido naskigis - regulaj elsendoj ekestas de nun
    ... Esperanto ekzistas ankau' televide, dank' al la ... > Kaj ne ghi funkcias kun Linux, pro uzo de dosieroj en formato WMA. ... Prev by Date: ... Next by Date: ...
    (soc.culture.esperanto)