Re: "?????? ??-???????, ????????? ??? ???????"

Radost Georgieva wrote:
N Kostoff wrote:

За мен проблемът е в неравностойното заплащане за един и същи труд. Аз на това казвам дискриминация.

Безспорно е дискриминация; биха те осъдили ако плащаш по-малко на някой
понеже е дебел, грозен, жена, черен или подобно, но не и ако го цакваш
понеже можеш.. Демокрацията е в политиката, иначе бизнесите - войската
в голяма степен -имат 'комунистическа' управленска структура и е напълно
законно да плащаш на $$$ на сексретарка и $ на секретарка..

Различните компании плащат различно, а и в една и съща компания зависи кой какво в постигнал, направил, внедрил, какви заслуги има, колко са рядкост подобни специалисти.

В момента в Америка се цени това как _изглежда_ едно нещо а не _какво_ е
Иначе винаги има будали да вършат работата, гяволи- да вземат заплатите
и такива - дето и двете.. Някои хора са много зле с пазарлъка, но в този
свят скромността не краси човека, а му вреди...

Никой няма да дойде от Германия, където получава _поне_ 10 бона заплата, да работи в някаква си застреляна _държава_ за 1 бон. Смешно....

Ами назначило си швабето родата и приятелите на големи заплати дето
никога не биха и сънували в Германия, понеже някой му е продал монополче
без защитни клаузи.. Аз по-скоро бих се сърдил на тоя, дето е взел
подкупа и набутал страната в подобна сделка..

.